04 March, 2009

25/2(2)


其實尋日我未講完,不過當我返到屋就唔想再打啦=_=

事實上,個日我買左支白酒,平時我都唔多飲既,不過因為個味吸引到我,蜜桃味既白酒 > < 飲落真係好甜呀,個日返去就再餵埋士多食藥,可惜我只係餵到一粒...粒開胃藥就直情溶左係我隻手到... 而上次我咪放左d相出黎話想買macbook同電話既,我又有左新目標啦^^以前就想買電腦,到有左mac之後,我就想要iPod,跟住又想要相機同iPhone,之後想要macbook,至到e+我就想要UMPC啦 ><

另外我發覺我打漏左一樣野,呢樣好重要架,因為好悲慘><
我上星期六食晏個時去左買個乜當當,不過我覺得我比人呃左咁=_=因為真係好誇張。
請各位注意,呢個係一個「大」薯條......而我都只係食左兩條既ja T﹏T個時拎出黎訓低左既,我見到d薯條多到爆哂出黎咁就冇咩野啦,點知...嗚嗚

No comments:

Post a Comment

歡迎各位留言,給我評語或鼓勵
我將會寫更多文章的 :)