03 March, 2009

25/2 (係巴士上打架)


呢排有好多野做,都冇打Blog,因為上個星期士多病左呀><
我好辛苦呀><

唔食野又唔飲水,仲要嘔添呀!!所以廿五號個日就帶左士多去睇醫生啦,醫生話係腸胃炎,嘔就因為冇食野,胃酸過多^^之後就教我灌佢食野,餵佢食藥,然後再打埋兩支針就走得啦~_~不過......走個時就冇左$480 lo... 廿五個日唔係假期,點解又可以帶士多去睇醫生呢?因為個日請左一日假,所以就順便約埋個日去睇啦><廿五號係一個對我好重要既日子,個日好早就起左身,送人返工啦,之後又接人放工wo...呵呵,然後又去左黃金度食野,行程好豐富架,但係事實上,我帶完士多睇醫生之後有大部份時間都係屋企玩Luxor >< 比BenBen引到我都係咁打機添...

又係度打機唔理我,哼~
咁我自己睇下麻雀仔先〇﹏〇

No comments:

Post a Comment

歡迎各位留言,給我評語或鼓勵
我將會寫更多文章的 :)