20 February, 2009

攪唔掂d「高科技」




嘩,我尋日唔記得左幫士多摌砂,頭先摌個時都覺得幾臭,下個月就試下較佢用馬桶=_=皆因我每日咁都覺得好累...而且今個月仲要帶佢去睇一睇醫生,檢查下有冇d咩事,同埋順便絕育><

今日試左睇下facebook有咩攪,其實之前都開左架啦,只係冇咩理到ja。因為今日第二間公司個人突然問我有冇facebook,而且又買左本書,入面又有介紹wo,咁就上去研究下啦。點知!一開始真係唔多識用......攪左一陣(其實都幾耐),終於明白少少啦^^

No comments:

Post a Comment

歡迎各位留言,給我評語或鼓勵
我將會寫更多文章的 :)