14 February, 2009

第一日(呢日應該係2月12日發出黎既先岩...)



尋日終於係BLOGGER開左個戶口啦,標題就係士多+啤利,知既朋友都清楚我最近養左隻小貓,而個名就係叫士多><,因為我想養多一隻叫做啤利,夾埋就係我鍾意既士多啤利啦^^



今日...即係尋日返工個時啦,有樣好特別既事。事關我唔知醒,但就唔係係張床上懶訓,係我係巴士上訓過龍,去左後一個站,一起身就即刻睇睇電話幾點,嘩!0925(註:我個鐘比公司戈個仲要慢多3分鐘=_=)......雖然只係一個站既差距,不過就咁行都要10分鐘左右。我一落車就跑啦,一路跑一路跑,最後都係不敵於時間既侵略,遲左成3分鐘。如果我冇停低等紅綠燈、如果我可以再跑快一啲、如果我熟識個度而跑左一條原來好短既路徑......咁我就唔駛遲到啦><不過重點就係唔好咁夜訓或者唔好係車上訓覺覺豬啦(第一樣做唔到架)唉!

跟住就貼幾張士多既生活照啦。

以上四幅訓得好舒服咁呀,仲要搵我隻手訓=_=




士多:你到底望完未呢

No comments:

Post a Comment

歡迎各位留言,給我評語或鼓勵
我將會寫更多文章的 :)