16 February, 2009

十分難忘的星期日


個日星期日,較左鬧鐘朝早9點半,鬧鐘一響我就禁熄佢繼續訓=_=攪攪下又到左11點。個時,突然覺得好似痕痕地咁,我咪即係掙開隻眼囉,點知就比我見到士多,佢唔係係我身上行,都唔係用尾掃我,我望到既係佢係我手臂下伏低左,而且佢個嘴就係我格甩低=_=仲要幫我梳毛添。


一點幾個時,個friend打黎話打牌,本來諗住唔去既,但係諗諗下,打牌wo v.v咁咪打返比佢話會到lo。兩點幾出到去啦,點知佢地已經係機鋪打緊機...咁我咪等下佢地lo,等等下就變左9點幾啦=.=真係好無奈,比錢搭車去睇人打機,我又唔鐘意玩wo,如果唔係我都玩就唔會咁悶啦...之後打左一陣牌就返屋企。我記得返到個時都已經成2點半。


唉......唔知係唔係身體方面有d事,今日發現左個問題,希望唔係好嚴重架啦。







No comments:

Post a Comment

歡迎各位留言,給我評語或鼓勵
我將會寫更多文章的 :)